Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання компанії Verico International Co., Ltd.

Ця гарантія надана компанією Verico International Co. Ltd ("Verico") та підпорядковується умовам, викладеним у даному документі, в межах строку дії обмеженої гарантії, які чітко надруковані на всіх типах упаковки продуктів. Згідно з умовами та обмеженнями, викладеними нижче, компанія Verico, за своїм вибором, буде ремонтувати або замінювати будь-яку частину своєї продукції, яка є неефективною через неправильну зборку або пошкоджені матеріали. Відремонтовані деталі або продукти, що замінюються, будуть надані Verico на обмінній основі та будуть новими або повторно сертифікованими. Всі ресертифіковані продукти будуть протестовані, щоб гарантувати, що вони функціонально еквівалентні новим продуктам. Якщо Verico не зможе відновити або замінити виріб, Verico замінить продукт з подібними функціями до продукту споживача під час подання гарантійної вимоги. Рішення, прийняте Verico, є остаточним і обов'язковим для споживачів.

Ця обмежена гарантія не поширюється на пошкодження продукту, в результаті неправильної установки, нещасного випадку, зловживання, неправильного використання, стихійних лих, недостатнього або надмірного електропостачання, ненормальних механічних або умов навколишнього середовища, або будь-якого несанкціонованого розбирання, ремонту або модифікації.

Verico не несе відповідальності за та не покриває за гарантією втрату даних або будь-які витрати, пов'язані з визначенням джерела системних проблем або видаленням, обслуговуванням або встановленням продуктів Verico. Ця гарантія не включає програмне забезпечення стороннього виробника, підключене обладнання або збережені дані. У випадку претензії, єдине зобов'язання компанії Verico - це заміна обладнання.


Тривалість гарантії.

Ваш продукт Verico підпорядковується даному гарантійному зобов’язанню на вказаний гарантійний термін, починаючи з успішної завершеності онлайн реєстрації Verico. Гарантійне обслуговування вимагає підтвердження успішної дати реєстрації в Інтернеті Verico.

  • Verico USB Drive 5 років гарантії.
  • Verico Memory Card 1 рік гарантії.
  • Verico Mobile phones 1 рік гарантії.

Якщо гарантія на виріб від Verico відрізняється від гарантії місцевого дистриб’ютора, гарантійний термін продукту буде оцінюватися відповідно до місцевого законодавства країни придбання.



Процедури та вимоги щодо гарантійних позовів.

Щоб отримати гарантійне обслуговування, ви можете повернути дефектний виріб до уповноваженого дилера Verico або дистриб'ютора, у якого ви придбали продукт Verico.


Умови гарантійного обслуговування мобільних телефонів та смартфонів тм Verico.

Шановний Користувач, компанія Verico дякує Вам за покупку та гарантує високу якість, бездоганне функціонування пристрою при дотриманні правил експлуатації.

Компанія Verico бере на себе наступні гарантійні зобов’язання:
1. Гарантійний термін на пристрій складає 12 місяців з дати покупки.
2. Гарантійний термін на Зарядний пристрій, Акумуляторну батарею, аксесуари та інші комплектуючі з комплекту постачання – 6 місяців з дати покупки.
3. Термін служби складає 24 місяці з дати виробництва.
4. Гарантія передбачає безкоштовний ремонт або заміну виробу, комплектуючих впродовж гарантійного терміну. Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності чека (розрахункового документу) продавця з позначкою на ньому про продаж та заповненого гарантійного талону.
5. Гарантійне обслуговування здійснюється за місцем де був придбаний пристрій.
6. При зверненні щодо гарантійного обслуговування користувач повинен видалити всі паролі та блокування пристрою, відключити прив’язку Google акаунту, якщо така є.У випадку, якщо користувач не пам’ятає раніше встановлені паролі/блокування, або не може самостійно відключити прив’язку до Google акаунту, він має надати документ, що підтверджує покупку даного пристрою. Продавець має право відмовити в гарантійному ремонті, якщо користувач відмовляється самостійно відключити налаштування безпеки та не може підтвердити факт покупки пристрою.
7. При зверненні щодо гарантійного обслуговування, повернення до заводських налаштувань є профілактичною процедурою та не класифікується як ремонт. Ні компанія Verico, ні продавець не несуть відповідальність за втрату персональних даних та налаштувань Користувача, що збережені на пристрої (наприклад, телефонна книга, повідомлення СМС, налаштування і т.п.). Створення резервних копій даних має виконуватися користувачем самостійно.
8. Виробник не гарантує сумісність вбудованого програмного забезпечення з будь-якими апаратними або програмними засобами інших виробників, якщо інше не обумовлене в Посібнику користувача.
9. Випадки, що не підпадають під гарантійне обслуговування:
   I. Закінчення гарантійного періоду
   II. Продукт має механічні пошкодження, викликані неправильним використанням або неналежним поводженням.
   III. Продукт був розкритий, змінений або кимось відремонтований, крім представника Verico.
   IV. Дефект з’явився в результаті використання неоригінальних матеріалів, запасних частин або неоригінальних витратних матеріалі, аксесуарів.
   V. Пошкодження, що з’явилися в результаті недотримання умов експлуатації, зазначених у Посібнику користувача або інструкції по експлуатації.
   VI. Пошкодження, отримані у результаті непридатних умов зберігання або транспортування у вологих, сирих або небезпечних для виробу місцях; нещасного випадку; деформації; неправильної установки; пр невідповідному енергоживленню; при потраплянні всередину продукту речовин, рідин, комах; в результаті форс-мажорних обставин.
   VII. Використання програмного забезпечення сторонніх виробників або налаштувань (СМС, WAP, MMS, профілю Інтернету), яка доданих, так і завантажених у продукцію.
   VIII. Встановлення «піратських» або незаконних програм, додатків, налаштувань і/або несанкціонована зміна програмного забезпечення.
   IX. Природний знос продукції та комплектуючих, включаючи, крім іншого, подряпини, вм’ятини, зламані пластикові деталі портів, зниження ємності акумулятора.
   X. Серійний номер або IMEI був видалений, змитий, зчищений, змінений або є незаконним з точки зору компанії Verico.
   XI. Закінчився встановлений термін служби продукту.

Будь ласка, підтвердьте умови політики повернення вашого дилера або дистриб'ютора до повернення продукту. Як правило, ви повинні вказати інформацію про ідентифікацію продукту, включаючи назву моделі та серійний номер моделі, з докладним описом проблеми, яка виникає. Ви також повинні вказати дату успішної онлайн-реєстрації компанії Verico як доказ того, що продукт знаходиться в межах гарантійного періоду.

Усі товари, що повертаються, повинні бути відправлені з передоплатою та застрахованими до Verico. Продукти, відправлені на фабрику Веріко, повинні бути належним чином упаковані, щоб запобігти пошкодженню при транспортуванні.

Повернутий продукт стане власністю Verico. Відремонтований або замінний продукт буде відправлений за рахунок коштів компанії Verico. Ремонтна чи замінна продукція продовжуватиме покриватися цією обмеженою гарантією на час, що залишився від початкової гарантії.


Відмова від відповідальності
1. VERICO НЕ БУДЕ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОШКОДЖЕННЯ АБО ВТРАТУ БУДЬ-ЯКИХ ПРОГРАМ АБО ДАНИХ ПРОДУКТУ ТА НЕ БУДЕ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДАНИХ АБО BACKUP.

2. VERICO НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА БУДЬ-ЯКІ ПОРУШЕННЯ, ПОШКОДЖЕННЯ ТА ПОМИЛКИ, ЩО ВИНИКЛИ ВІД ДОСТАВКИ ДЛЯ РЕМОНТУ / ЗАМОВЛЕННЯ. ВИРОБНИК РЕКОМЕНДУЄ ВАМ ЗКОПІЮВАТИ ВАШІ ДАНІ ПЕРЕД ТИМ ЯК ЗКОРИСТАТИСЯ УМОВАМИ ГАРАНТІЙНОЇ СЛУЖБИ.

3. ЗГІДНО НОРМАТИВНИХ АКТІВ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА КРАЇНИ-ВИРОБНИКА, VERICO ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА БУДЬ-ЯКЕ ПОРУШЕННЯ, НЕПРЯМІ АБО ВИПАДКОВІ ЗБИТКИ, У ТОМУ ЧИСЛІ, АЛЕ НЕ ОБМЕЖУЮЧИСЬ ВТРАТУ ПРИБУТКУ, ВТРАТИ БІЗНЕСУ, ЗАГУБЛЕНІ ВКЛАДЕННЯ, АБО ЗБИТОК В РЕЗУЛЬТАТІ ВТРАТИ ДАНИХ. VERICO ТАКОЖ НЕ ПОВИННЕ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ВІДМОВУ ОБЛАДНАННЯ БУДЬ-ЯКОЇ ТРЕТЬОЇ СТОРОНИ ЩО ВИКОРИСТОВУВАЛОСЯ ПРИ КОМПЛЕКТАЦІЇ КІНЦЕВОГО ПРОДУКТУ, НАВІТЬ ЯКЩО VERICO БУЛО ПОПЕРЕДЖЕНЕ ПРО ТАКУ МОЖЛИВІСТЬ.

4. VERICO НЕ БУДЕ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ТРАВМИ АБО СМЕРТІ АБО ВТРАТУ АБО МАЙНОВІ ЗБИТКИ, ВИКЛИКАНІ ЗАСТОСУВАННЯМ ПРОДУКТУ, ВИКОРИСТОВУВАНОГО В СИТУАЦІЇ, В ЯКІЙ ТРАВМИ АБО СМЕРТЬ Є ЙМОВІРНИМИ, АЛЕ НЕ ОБМЕЖУЮЧИСЬ МЕДИЧНИМИ ОБО ПОВ'ЯЗАНИМИ З НИМИ ВИПАДКАМИ А ТАКОЖ З МЕДИЧНИМ ОБЛАДНАННЯМ, ВІЙСЬКОВИМИ ДІЯМИ, ЧИННИКАМИ АБО ПОВ'ЯЗАНИМ З НИМИ ОБЛАДНАННЯМ, З ОБЛАДНАННЯМ УПРАВЛІННЯМ ЛІТАКОМ, ЯДЕРНИМИ ЕНЕРГЕТИЧНИМИ СИСТЕМАМИ, СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТОМ, І КАТАСТРОФОЮ СИСТЕМИ ЗАПОБІГАННЯ .